";

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Starlit Trend Kft. (a továbbiakban:

Szolgáltató), mint a www.converseshop.hu (a továbbiakban: weboldal) tulajdonosa és üzemeltetője

továbbá weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtója a weboldalon meghatározott szolgáltatásaira

(továbbiakban: webáruház) érvényes.

Vásárló, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalára, vagy annak

tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált vásárlója a webáruháznak, az

ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Amennyiben a Vásárló nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának

megtekintésére.

A webhelyen történő - ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülő - online

megrendeléssel és annak Szolgáltató általi elfogadásával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli

szerződésnek azt Szolgáltató nem iktatja és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető. A

webhelyen leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak

minősülnek, a szerződés ráutaló magatartás útján kerül megkötésre. Az online megrendelés

elektronikus úton történő automatikus visszaigazolásával egyidejűleg Szolgáltató tartós

adathordozón megküldi Felhasználó részére a szerződési feltételeket és a jogszabály által előírt

tájékoztatási kötelezettség teljesítéséhez szükséges információkat tartalmazó dokumentumokat. Az

így megküldött dokumentumok, a webhelyen elhelyezett szerződési feltételek és tájékoztatók

tartalmát,aFelhasználó általi megrendelés beérkezésének pillanatában meglévő állapotuk szerint

tartalmazzák.


Üzemeltetői adatok

A Szolgáltató neve: Starlit Trend Kft.

Székhelye: 1143 Budapest, Gizella út 21. fsz. 3.

Postacíme: 1081 Budapest, Rákóczi út 69.

Adószáma: 25101768-2-42

Cégjegyzékszáma: 01-09-199779/4 (Nyilvántartva Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság)

Szerződés nyelve: magyar

Elektronikus ügyfélszolgálat: E-mail: rakoczi@starfashion.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 20 321 0760, +36 1 266-0714

Nyilvántartási azonosító: NAIH-71517/2013


Megvásárolható termékek köre

A Starfashion.hu webáruházban a Converse márkájú cipőket és ruházati terméket vásárolhat. A

webáruházban található termékválaszték nem a teljes árukínálatunk, további termékek után

érdeklődjön telefonon vagy e-mailben az ügyfélszolgálatunkon. A termékekre vonatkozóan

megjelenített árak forintban értendők, melyet bruttó összegben tüntetjük fel, ami tartalmazza a

törvényben előírt áfa összeget. Az árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A termékek

adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként

szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges

kinézete miatti különbözőség miatt.


A rendelés menete

1. Válassza ki a megrendelni kívánt terméket, majd az önnek megfelelő lehetőségek (méret, szín,

stb.) kiválasztása után helyezze a terméket a kosarába.

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása”

gombot. Ha nem szeretne több terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék

darabszámát. A rendelni kívánt termék mennyisége a kosárban a termék mellett található

„Mennyiség” mező megfelelő kitöltésével állítható be. A kívánt mennyiség beírása után kérjük

kattintson a „Frissítés” gombra. Ha egy terméket törölni szeretne a kosárból, akkor jelölje be a

termék neve előtt az „Eltávolít” mezőben található jelölő négyzetet és kattintson a „Frissítés”

gombra.

3. Ha befejezte a vásárlást, kattintson a kosárban a „Pénztár” gombra.

4. Ha már regisztrált vásárló – és még nem jelentkezett be a webáruházba a megvásárolni kívánt

termék(ek) kiválasztása előtt – , kérjük jelentkezzen be a regisztrációkor használt e-mail címével

és aktuális jelszavával. Amennyiben még nem regisztrált , kérjük kattintson a „Tovább” gombra

és adja meg a szükséges adatokat. Kérjük ügyeljen rá, hogy helyesen adja meg e-mail címét, mert

az automatikusan generált belépési jelszót e-mailben küldi ki a webáruház. A jelszó általában 5

percen belül megérkezik, azonban előfordulhat, hogy technikai problémák miatt vagy hibása n

megadott e-mail címből következően ez nem történik meg. Ez utóbbi esetben 7 napon belül SMS

- ben küldünk tájékoztatást a sikertelen regisztrációról és töröljük adatait.

5. A szállítási cím kiválasztása, illetve módosításának lehetősége , szállítási mód kiválasztása.

Jelenleg egy szállítási mód választható: „ SAJÁT Futárszolgálat”. Sz állítási megjegyzések, illetve

törzsvásárlói kedvezményekkel kapcsolatos információk megadásának lehetősége.

6. A számlázási cím kiválasztása, illetve módosításának lehetősége, fizetési mód kiválasztása.

Jelenleg egy fizetési mód választható: „ SAJÁT - fizeté s a SAJÁT futárnál készpénzben”.

Számlázási megjegyzések, illetve törzsvásárlói kedvezményekkel kapcsolatos információk

megadásának lehetősége.

7. A megrendelés adatainak át tekintése. Szállítási cím és mód valamint számlázási cím és mód

változtatásának lehetősége. Megrendelendő termék(ek) módosításának lehetősége.

8. E-mailben a megrendelés elküldését követően - általában néhány percen belül - visszaigazolást

kap. Figyelem! Ez egy automatikusan generált e-mail, ekkor még nem tekinthető a megrendelés

elfogadottnak!

9. A beérkezett megrendelését telefonon és e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve

telefonon egyeztetjük a szállítási és számlázási adatokat! A regisztrált vásárlók a megadott

személyes adataikat a https://converseshop.hu/belepes URL-en elérhető weboldalon

bejelentkezés után módosíthatják. Technikai probléma esetén segítséget a rakoczi@

starfashion.hu e-mail címen vagy H - P 10:00 - 18:00 között a +36(20)321 - 0495 - ös

( Vodafone ) telefonszámon kérhetnek kollégáinktól.


Rendelés feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig. A megrendelés

feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására,

amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a

megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-5 munkanapon belül.

(Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény szerinti teljesítés napjának a

csomagszállítást végző futárcégnek történő átadás napja minősül.) A termékek adatlapján

megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló

okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már

visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő

teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék

vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást,

javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem

kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken


Fizetési módok

A fizetési módot a megrendeléskor kell kiválasztani. A fizetés történhet utánvéttel készpénzzel,

banki előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel.

• Készpénzes fizetés a futárnak

Az utánvéttel megrendelt árucikkek ellenértékét a házhoz szállítást végző futárnak kell

kiegyenlíteni. Készpénzt maximum 500.000 Ft összegig fogadhat el a futár. A fizetendő

végösszeg - a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján - minden költséget

tartalmaz.

Ha utánvétes kifizetéssel kíván vásárolni, úgy kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt

termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem

vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Újraküldést

kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani.

• Banki előreutalás

Előreutalás esetén a megrendelését a termékek házhoz-szállítását a teljes vételár számlánkra

történő beérkezését követően kezdjük meg.

Banki előreutalás esetén a következő adatokat kérjük megadni:

Kedvezményezett neve: Starlit Trend Kft.

Kedvezményezett számlaszáma: 10918001-0000076-53410004

Megjegyzésbe kérjük, ide írja be: az e-mailben kapott visszaigazoláson szereplő megrendelés

sorszámát.

A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.


Házhozszállítási információk

Webáruházunk megrendeléseit a GML csomagszállító társaság teljesíti. A csomagok kézbesítése

munkanapokon 8 és 17 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ebben időszakban nem

tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet

megadni.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a

megrendelőre terheljük!

Javasoljuk, hogy a csomagot átvételkor, a futár előtt vizsgálja meg. A termékeken észlelt sérülés

esetén kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét, illetve ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv

nélküli reklamációt sérüléssel kapcsolatban nem áll módunkban elfogadni.


Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt

érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése

lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel

járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az

ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve

mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli,

kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől

számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés

teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem

érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba

közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a

Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles

bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – 3. pontban meghatározott jogát vagy

termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi

követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő

tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven

belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben

gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell

bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha

bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt

felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt

egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének

eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó

kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós

fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a

fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és

jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a

továbbiakban: NGM rendelet) alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, az általa értékesített

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó tartós fogyasztási cikkek tekintetében. A

tartós fogyasztási cikkek felsorolását a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet melléklete tartalmazza (a

rendelet mindenkor hatályos szövegét eléri a következő linken:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor). Az ezeken kívül eső termékek

esetében nem áll fenn a jótállási kötelezettség.

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó új tartós fogyasztási cikkek esetében

Szolgáltató köteles a jótállási jegyet mellékelni. A jótállás időtartama egy év.

Amennyiben a megvásárolt termék a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó új

tartós fogyasztási cikk, és az egy éves kötelező jótállást időtartama alatt a vásárolt termék

meghibásodik, a Ön ugyanazokat az igényeket érvényesítheti Szolgáltatóval szemben, amelyeket a

kellékszavatosság esetében. Így Önnek lehetősége van – a 3. pontban meghatározott sorrend

szerint – kijavítást, kicserélést vagy árleszállítást kérni. Amennyiben a Szolgáltató a kijavítást vagy

a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud

eleget tenni, vagy ha a Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, Ön

jogosult elállni a szerződéstől.

Amennyiben egy megvásárolt termékre van jótállás, akkor a szavatossági jogok és a jótállásból

eredő jogosultságok párhuzamosan érvényesíthetők.

Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba

oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve

termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet,

egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a 3. és 4. pontban meghatározott jogosultságoktól

függetlenül megilletik.


Elállási/felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a

szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult

14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő:

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le,

amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi;

b) több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az

Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi;

c) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt,

a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi;

d) valamint az a), b), és c) pontok esetében Felhasználó a szerződés megkötésének napja és a

termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ön elállási/felmondási nyilatkozatát bármilyen módon bejelentheti, akár szóban akár írásban.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű

nyilatkozatát köteles eljuttatni vagy bejelenteni az alábbi elérhetőségek egyikére:

Starlit Trend Kft.

Székhelye: 1143 Budapest, Gizella út 21. fsz. 3

Postacíme: 1081 Budapest, Rákóczi út 69.

E-mail: starlittrend@gmail.com



Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Starlit Trend Kft.

Postacím: 1081 Budapest, Rákóczi út 69.

E-mail: rakoczi@starfashion.hu

Alulírott ………………………………………………………………… kijelentem, hogy gyakorlom elállási/

felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására

irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

Kelt:





Az elállási jog gyakorlását nem zárja ki a felbontott csomagolás és a termék jellegének,

tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat.

A termék visszaküldésének megszervezése és a visszaküldés költsége Felhasználót terheli. Az áru

visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont egyeztetés

után.

Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után az elszámolás megtörténik, legfeljebb az elállás

elfogadásától számított 14 napon belül. Elállás esetén Szolgáltató az elállással érintett termék

vételárát és a kiszállítás költségét is köteles visszatéríteni Felhasználó részére.

Felhasználó nem gyakorolhatja elállási jogát:

- az olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Felhasználó utasítása alapján vagy

kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó

személyére szabtak,

- a Felhasználó által már felbontott olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely

egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza,

- továbbá lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver

példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően Felhasználó a csomagolást

felbontotta.


Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának

kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi

ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek

amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő

fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési

móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez

kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen

többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a

terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell

figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási

nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő

betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék

visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a

termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot

meghaladó használat miatt következett be.

A termék visszaküldésének megszervezése és a visszaküldés költsége Önt terheli. Az árut

visszajuttathatja személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont egyeztetés után.

Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után az elszámolás megtörténik, legfeljebb az elállási

nyilatkozat beérkezésétől számított 14 napon belül. Elállás esetén az elállással érintett termék

vételárát és a kiszállítás költségét is visszatérítjük Önnek.

Az elállási/felmondási jog alóli kivételek:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát:

a) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett

kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére

szabtak;

b) az Ön által már felbontott olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi

vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (felbontás előtt

gyakorolható az elállási jog);

c) továbbá lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver

példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően Ön a csomagolást felbontotta

(felbontás előtt gyakorolható az elállási jog).


Felelősség kizárása

Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal olyan közvetlen és közvetett károkért, amelyek a

webhely rosszhiszemű felhasználásából vagy az internetszolgáltató elérhetetlenné válásából

erednek. Szolgáltató nem vonható felelősségre technikai zavarokért, például elektromos vagy

számítógépes hálózati kimaradásért. Tekintettel arra, hogy az Internet nyílt, biztonságosnak nem

tekinthető hálózat, az elektronikus formában továbbított üzenetek, megrendelések

megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében

Szolgáltató minden kártérítési felelősséget kizár. Szolgáltató kizárólag súlyos gondatlansága,

szándékossága vagy a lényeges szerződéses kötelezettségei megszegésének következtében előállott

károkért felel.

Szolgáltatót jogszabály alapján szerződéskötési kötelezettség nem terheli. Szabadon dönt a

Felhasználó regisztrációjának, megrendelésének elfogadásáról vagy visszautasításáról. Szolgáltató

az ebből fakadó károkért való felelősségét kizárja.

A webhelyen megjelenített termékek és szolgáltatások képei eltérhetnek a valóságostól, bizonyos

esetekben illusztrációként szerepelnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget az technikai ismertetők

rajta kívül álló okok miatt, illetve a beszállító miatt szükségessé váló előzetes bejelentés nélküli

esetleges változtatásából adódó eltérésekért.

Szolgáltató a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra

visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, az ezekből adódó

károkért való felelősségét kizárja.

A webhelyen található külső hivatkozások (a http://www.starfashion.hu/ internetcímtől eltérő

címtartományra mutató link) követésével letöltött tartalom nem áll Szolgáltató befolyása alatt.

Amennyiben azt az arra jogosult kéri, a linket Szolgáltató törli vagy módosítja. Az ilyen link

használatával megjelenített vagy letöltött tartalmakkal kapcsolatban Szolgáltatót semmilyen

felelősség nem terheli.


Panasztételi lehetőségek, vitarendezés

Felhasználó a Szolgáltató szolgáltatására, tagjának, alkalmazottjának vagy a Szolgáltató érdekében

vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével

közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására, az áru minőségére

vonatkozó panaszával levélben, telefonon és elektronikus levélben fordulhat Szolgáltatóhoz az

alábbi elérhetőségeken:

Starlit Trend Kft.

Székhelye: 1143 Budapest, Gizella út 21. fsz. 3

Postacíme: 1081 Budapest, Rákóczi út 69.

Telefonszám: +36 20 321 0760

E-mail cím: starlittrend@gmail.com

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben

ez nem lehetséges, illetve a Felhasználó egyet nem értése esetén, valamint az írásban benyújtott

panaszt Szolgáltató legkésőbb harminc napon belül írásban megválaszolja.

Felhasználó (fogyasztó) a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok

alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és

teljesítésével kapcsolatban a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő

békéltető testület díjmentes eljárását is kérheti.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Az eljárásra a fogyasztó – magyarországi – lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető

testület illetékes. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a:

http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek oldalon.

A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a

fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye

alapítja meg.

Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapest Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310

Telefon: 06 (1) 488 21 31

Fax: 06 (1) 488 21 86

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Honlap: http://bekeltet.hu/

A fogyasztó erre irányuló kérelmében a fentiektől eltérő, másik békéltető testületet jelölhet meg.

Magyarországon a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető

Testület jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon

átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban. A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

mellett működő Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei megtalálhatók a

http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek&pid=1&mid=1 oldalon.

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független

testület. Hatáskörébe tartozik a fent megjelölt témájú fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli

rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig

az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő

érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető

jogokról és kötelezettségekről.

Ha Felhasználó az Európai Unióban él, az interneten vásárolt termékre, szolgáltatásra vonatkozó

panaszával kapcsolatban igénybe veheti az Európai Bizottság alábbi online vitarendezési eszközét.

Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja

Webhely: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal

kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel

szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére.

Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további

információkat a fenti link használatával elérhető webhelyen talál.

Felhasználó az áru minőségére vonatkozó panaszával, Szolgáltató (tagjának, alkalmazottjának)

vagy az érdekében vagy javára eljáró személynek a magatartására, tevékenységére vagy

mulasztására, a szolgáltatás minőségére, felelősségi szabályok alkalmazására vonatkozó panaszával

a lakóhelye szerint illetékes megyeszékhely szerinti járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi

hatósághoz fordulhat. A területileg illetékes járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a

http://jarasinfo.gov.hu oldalon.

Felhasználó panaszával fordulhat a Szolgáltató székhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)elérhetőségei

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu

Adatkezeléssel kapcsolatos felügyelet

Felhasználó jogérvényesítési lehetőségeit a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az

információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény

alapján bíróság előtt gyakorolhatja, valamint a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság

Hatósághoz fordulhat:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.

Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: +36 1 391 1400

Fax: +36 1 391 1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Webhely: http://www.naih.hu/

A bírósági út választása esetén a per - az érintett Felhasználó választása szerint - az érintett

lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható, mivel a per elbírálása a

törvényszék hatáskörébe tartozik.


Budapest, 2017. december 13.

Starlit Trend Kft.